Her på siden kan du finde kontaktinformationer samt svar på nogle af vores ofte stillede spørgsmål. F.eks. spørgsmål om møbler på specialmål eller information om fragt og levering. Hvis du ikke kan finde svar på dit spørgsmål her på siden, kan du altid kontakte os via e-mail, telefon eller kontaktformularen nederst. 

 

Telefon

+45 40 10 10 68


Åbningstider
Mandag: 9.00 - 15.30 (Tlf. 10.00 - 13.00)
Tirsdag: 9.00 - 15.30 (Tlf. 10.00 - 13.00)
Onsdag: 9.00 - 17.30 (Tlf. 10.00 - 17.30)
Torsdag: 9.00 - 15.30 (Tlf. 10.00 - 13.00)
Fredag: 9.00 - 12.30 (Tlf. 10.00 - 12.30)
Lørdag: 10.00 - 14.00 (Tlf. LUKKET)
Søndag: LUKKET
Få hjælp

Ofte stillede spørgsmål

Hvad sker der, når jeg har lavet en bestilling?

Når din bestilling er gennemført vil du få en ordrebekræftelse på skærmen med det samme, samt den samme ordrebekræftelse i din mail. Det er derfor vigtigt, at du tjekker din kvittering grundigt igennem for evt. fejl og underetter os hurtigst muligt, hvis der skulle være en fejl.

Hvor lang tid går der, før min bestilling bliver leveret?

Vi bestræber os på, at levere alle ordre fra inden for 2 uger, og mange leveres hurtigere. Langt de fleste af vores produkter er nogle vi selv producere og der vil derfor være lidt produktionstid på de fleste produkter.

Hvordan fragter i produkter?

Leveringstid: 1-2 uger.

Fragt: 

Når vi er færdige med at producere dit møbel, modtager du en e-mail fra os, om at din ordre er på vej til dig eller klar til afhentning (for afhentning i vores showroom se længere nede). Dagen efter modtager du en SMS fra vores fragtselskab, hvor de oplyser dig om leveringsdato og et forventet 4-timersinterval, hvori de vil levere varen.

Er du ikke hjemme? Hvis, du ikke har mulighed for at være hjemme i det oplyste tidsrum, så bare rolig. Vores fragtfirma er instrueret i at placere ordren på et hensigtsmæssigt sted, hvis du ikke er hjemme. Skulle der mod forventning forekomme skader eller tyveri, før du har mulighed for at inspicere varen, kan du blot kontakte vores kundeservice via info@kabeltromlen.dk

Vi påtager os det fulde ansvar for, at dit møbel når frem til dig i god behold.

OBS: Hvisdu selv afhenter din ordre i vores showroom, kan du hente den i dagene efter du har modtaget en e-mail fra os. Her vil du ikke modtage en sms. Vores åbningstider kan ses nederst her på hjemmesiden.   

Kan jeg ændre i, eller annullere min bestilling?

Hvis du gerne vil lave ændringer i din ordre, så skal du kontakte kundeservice på mail eller telefon. Er din ordre allerede pakket eller sendt, er det ikke muligt at ændre.

Hvordan returnerer jeg en vare?

Hvis du skulle få behov for at returnere en vare kan du blot kontakte kundeservice på telefon eller mail. så hjælper vi med resten og booker returneringen for dig.

Jeg har modtaget en forkert/defekt vare – hvad gør jeg?

Det beklager vi selvfølgelig meget, hvis du har modtaget en defekt eller forkert vare. Er dette dog tilfældet, så skal du hurtigst muligt Kontakte kundeservice.

Kan jeg bestille møbler på specialmål?

Vores møbler af traller kan ofte laves på andre mål. Hvis du ønsker et møbel af traller med en speciel længde, kan du gøre følgende:

Find det tralle-møbel du gerne vil købe og vælg den længde, der er længere end det mål, du ønsker. Læg varen i kurven, og i det efterfølgende kommentarfelt vil du kunne tilføje en kommentar og fx skrive den længde, du ønsker.

OBS! Vikan ikke lave tralle møbler længere end 215 cm.

Har i et Show-Room?

Vi har et Showroom på Hovvejen148 i Hasselager, lidt vest for Aarhus og kun 2 minutter fra E45. Se åbningstider nederst på denne side.

I vores showroom kan du se mange af vores møbler i vores udstilling og få masser af inspiration til indretningsmuligheder, samt få hjælp og vejledning. Der er mulighed for at købe rå materialer og et mindre udvalg af vores produkter samt boligtilbehør kan købes direkte i vores showroom. Vi gør dog opmærksom på, at de fleste af vores produkter skal bestilles, da vi producerer vores møblerefter ordre. Hvis du er i tvivl om, om et produkt kan tages med hjem samme dag, så ring altid gerne forinden og spørg til produktets tilgængelighed.

Skal traller overfladebehandles?

Vores traller er alle rå og ubehandlede, men kan tåle at stå både inde og ude. Hvis et trallemøbel skal bruges udenfor, kan man vælge at give den olie eller træbehandling, da dette vil forlænge levetiden og holdbarheden af møblet.

Man kan også sagtens vælge at male en tralle i forskellige farver. Her er det vigtigt at vælge en maling, der kan holde til det miljø, som trallen skal stå i. Derudover anbefaler vi, at man vælger møbler i nye traller, hvis man vil male dem.

Kontaktformular

Skriv en besked til os